27 januari 2010

Genomförd

Mmm, jag har varit ute och promenerat på lunchen. På bilden syns inte ur mycket det snöar, men det kommer ganska mycket nu och så blåser det så klart.. Vad vore Skåne utan blåst?! Det var inte behaglig promenad tyvärr. Det sticker i ansiktet när snön kastas dit av blåsten... benen domnade av och så fick jag ont i ryggen av att jag spände mig för mycket av rädsla för att trilla... Gammal? Ja, man skulle kunna tro att jag är över 100...
Men promenaden är genomförd!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...