1 november 2009

Kök

Hela vår helg har spenderats i och runt omkring vårt kök. Det har hänt mycket (ska fota) och vi är väldigt nöjda. I morgon ska vi ringa rörläggaren igen, så att han får komma tillbaka och denna gång koppla på vattnet och hör och häpna - vår diskmaskin!!! Hurra! Snart är det ett minne blott att jag varje kväll spenderat åtskilliga minuter på att diska istället för att umgås med familjen (eller vänner för den delen).

Nu är jag helt mör i kroppen och ska se om jag hittar några intressanta jultidningar som Olle säljer.

Sov Gott och dröm roligt!

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Har du inte kommit med jultidningarna innan tisdagkväll, så kör vi förbi och hämtar dem, så stressa inte.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Önskar dig och din familj en jätteskön o fin vecka...Kramar//Sari

    SvaraRadera
  3. Spännande och se erat nya kök, skönt o få klart till jul nu när man kan pynta o så. Själv var jag på IKEA o småhandla lite bara. Ha en bra dag! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...